Mijn week in foto’s

Mijn week in foto’s;
Kijken hoe ik mijn kapsel op de foto krijg. Camera meegenomen om op weg naar mijn werk foto’s te maken van de mooie lucht die er al heel de week is behalve de dag dat ik mijn camera bij me heb. Voorproefje van de verhuiskaart die ik voor mijn zus aan het maken ben. Even een foto van mijn bloemetje. Bij de kassa op het boekenfestijn en ik kan niet geloven dat ik zo weinig heb normaal heb ik drie tassen. Lolly’s zo heerlijk. Op mijn werk een bierpul aan het tekenen in Illustrator. Heerlijk op een zaterdagmorgen Private Practice. Donder moet even bij me op schoot slapen. Nog meer fotograferen en natuurlijk lezen in Pretty Little liars.

 

 

3 thoughts on “Mijn week in foto’s

Ik lees jullie reactie graag

