Het Boekenfestijn – Mijn aankopen

Zaterdag rond half 6 waren mijn zus en ik gearriveerd op het boekenfestijn. Echt wat nodig had ik niet maar niet gaan kon ik niet. Doordat ik nog zoveel heb ben ik wel selectiever te werk gegaan. Dit keer negen aankopen en nog geen eens over mijn budget heen. Een paar boeken die op mijn lijstje stonden en een paar die er onverwachts goedkoop tussen stonden.

Mijn aankopen;

Daphne Deckers – Schudden voor gebruik € 1,25
Marion Pauw – Jetset € 8,95
Thom Arisman – Single van beroep € 4,95
Stephen Meyer – Twilight € 3,95
Cecily von ziegesar – kus kus kus € 3,95
Cecily von ziegesar – meer meer meer  € 3,95
Jodi Picoult – De andere zoon € 9.95
Paulien Cornelisse – Taal is zeg maar echt mijn ding € 7,50
Adressenboekje € 1,95

Natuurlijk heb ik even gekeken wat ik uitgespaard heb;
In de winkel zou ik € 100,30 kwijt geweest zijn en nu € 46,40 toch € 53,90 uitgespaard en een paar boeken van mijn lijstje af kunnen strepen.

 

Ben je geweest? Wat heb je gekocht?

 

6 thoughts on “Het Boekenfestijn – Mijn aankopen

  1. Pingback: Januari is alweer voorbij « Donder Design

Ik lees jullie reactie graag

