Retro kamerplanten

Een tijdje terug zat ik in mijn pauze de margriet door te bladeren en zag ik een artikel over kamerplanten. De sanseveria, het kaaps viooltje, de chinese lantaarnplant, de echiveria, de fittonia en de parapluplant. Vrolijke en mooie planten en retro maar wanneer je ze in de juiste pot zet weer zo van nu.

Na mijn werk ben ik toen langs de bloemenplantage gereden om te kijken of ze een van de planten hadden om de vensterbank wat op te vrolijke want de plantjes die er stonden werden een beetje zielig. Het liefst wou ik kaaps viooltjes maar die er stonden waren niet zo mooi. De rest van de planten die ik zocht kon ik niet vinden maar wel hele leuke andere zoals de lidcactus en van de andere weet ik de naam niet. Op dit moment bloeit de lidcactus erg mooi en is dit een erg mooi kleurig gezicht.

2 thoughts on “Retro kamerplanten

Ik lees jullie reactie graag

