Gemeentegids

Elk jaar brengt onze gemeente een nieuwe gids uit. In de gids vindt je informatie over de gemeente en telefoonnummers van diverse instanties. Om het boekje een beetje op te vrolijken worden er foto’s van de gemeente in geplaatst. Deels worden de foto’s door een fotograaf gemaakt en een deel door de inwoners. Drie jaar geleden deed ik voor het eerst mee en mijn foto werd geplaatst. De andere twee jaren helaas niet.

Aankomend jaar doe ik natuurlijk weer mee in de hoop dat er weer een foto geplaatst wordt. De foto’s die ik in ga sturen ben ik al aan het verzamelen zo ben ik op tijd en kan ik ook een goede keuze maken wat ik instuur en niet overhaast nog foto’s maken omdat ik mee wil doen want dat deed ik dus vorig jaar. Totdat ik mijn foto’s in kan sturen zal ik foto’s van de omgeving blijven maken want er is niks leukers dan mijn naam en foto weer in de gemeentegids te zien verschijnen.

De foto die geplaatst is;

3 thoughts on “Gemeentegids

Ik lees jullie reactie graag

