WOT – Uitdagen

Uitdagen; iets doen of zeggen om een reactie te lokken of iemand ergens toe uitnodigen vb hij daagde mij uit voor een wedstrijdje hardlopen.

Ik heb mezelf gisteren uitgedaagd. Maandag en dinsdag was ik erg moe, soms voel ik me door een rondje hardlopen een stuk beter maar nu wist ik al van te voren dat het geen nut zou hebben. Jammer want het waren twee mooie avonden.

Gisteren kwam al heel de dag de regen met bakken uit de hemel vallen. Nu heb je hem denk ik al door. Ik had juist zin om te lopen en niet gewoon zin nee enorm veel zin. Dus eerst achter mijn computer gekropen en zelfs vriendlief zag dat ik baalde dus hij stelde voor de wekker te zetten en dat als de wekker ging hij de douche aan zou zetten en ik lekker in een warme badkamer terug zou komen. Dat leek mij wel wat en ik ging de uitdaging aan voor het eerst hardlopen in de regen en niet een paar druppels nee enorm harde miezer.

Ik vond het heerlijk! Ik was helemaal in mijn element en heb heerlijk gelopen. Conclusie soms moet je de uitdaging aangaan om te weten hoe het is.

Alweer de derde #WOT geschreven en ook dat blijft een uitdaging.

 

Geplaatst in WOT | Getagd

11 thoughts on “WOT – Uitdagen

Ik lees jullie reactie graag

