Een fijne zondag

Ik ben me bewust dat het dinsdag is maar ik wil nog even een paar foto’s van afgelopen zondag met jullie delen.
Het was een erg fijne zondag, koud maar met een heerlijk zonnetje. In de ochtend even bij mijn zus geweest om haar spullen in te pakken (ze gaat verhuizen). Tijdens het inpakken lekker geluisterd naar Marco Borsato #1

Thuis een lekkere lunch gemaakt, opgeruimd en een rondje wezen hardlopen. Ik heb heerlijk gelopen en hieronder zie je de route tijd en afstand. Het zijn twee routes omdat ik even bij het kerkhof ben gestopt. 15 januari was namelijk mijn oma’s verjaardag.

Na het lopen ben ik lekker achter mijn computer gekropen en alle blogs gaan lezen die een update hadden. Daarna een blogpost voor die dag geschreven en een paar alvast ingepland. Nog even met mijn camera naar buiten geweest want de lucht buiten was fantastisch.

Van de week ga ik ook nog een recept posten wat ik afgelopen zondag heb gemaakt ik kan je alvast zeggen dat het verrukkelijk was.

Weekends gaan snel voorbij en ik kijk nu al uit naar het volgende weekend. Er staan weer leuke dingen op de planning zoals kabels leggen bij Rietje en met Rietje naar het boekenfestijn en een happie eten.

 

Als afsluiter nog een foto van Donder die overal in en op gaat als wij aan het opruimen zijn;

2 thoughts on “Een fijne zondag

Ik lees jullie reactie graag

