Gucci Guilty Intense

De twee luchtjes die ik heb doen me denken aan de zomer. Het zijn Hugo Boss – Orange en Armani – Emporio She. Het luchtje van Hugo Boss heb ik afgelopen zomer gekocht toen ben ik naar de winkel gegaan en gezegd dat ik Armani Emporio She heb en wat ze me aanraden als het niet te bloemig en geurend mag zijn. Die mevrouw kwam gelijk met Hugo Boss aan. Heerlijk maar natuurlijk wou ik meer ruiken maar niks was zo lekker voor mij als Hugo Boss.

Nu ik dus twee zomer geuren heb en het al een tijdje “winter” is vond ik het wel tijd worden voor een winterse geur. Natuurlijk ben ik naar dezelfde winkel gegaan als van de zomer en gelukkig stond dezelfde mevrouw er. Weer was het gelijk het eerste luchtje wat ik heerlijk vond. Gucci Guilty.

Waar ruikt hij naar? Dit vind ik altijd een moeilijke maar ik vond deze omschrijving;

Gucci blijft met Guilty trouw aan patchouli als belangrijk ingrediënt. Aangevuld met sering, mandarijn, amber en roze peper is Guilty uitgegroeid tot een warme en verleidelijke geur.

Je hebt de Gucci Guilty en de Gucci Guilty intense. Ik heb de intense, je ruikt hem heel de dag en je hebt er veel minder van nodig.

Het flesje vind ik erg mooi en een chique uitstraling hebben. De verpakking is een glanzend doosje met op de voorkant twee gouden g’s zoals je hierboven kunt zien. De zijkant is mat met een streep glanzend eroverheen. De finishing touch is toch wel de binnenkant. Mat met glanzende g’s. Dat doet mijn ontwerpogen toch wel erg goed. Heel fijn dat ze niet alleen maar aan een fijn luchtje denken maar ook aan de uitstraling van het flesje en de verpakking.

Ik lees jullie reactie graag

