WOT 2 Wens

Wens (zelfstandig naamwoord) wat je wilt dat gebeurt of wat je wilt krijgen. Synoniem: Verlangen een wens hebben/koesteren een wens uiten/uitspreken.

Toen ik over het woord van de tweede WOT ging nadenken besefte ik dat ik veel wensen heb. Het zijn over het algemeen niet zulke bijzondere maar wel fijne wensen.

Vandaag toen ik opstond wenste ik bijvoorbeeld dat het een fijne normale rustige dag zou worden. Jammer genoeg komen wensen niet altijd uit.

Een wens/doel die ik sinds kort heb en hoop dat hij met hemelvaart uit komt is mee doen aan de hemelvaartdagloop. 8.6 km lopen in één stuk op een vast parcour. Op dit moment heb ik nog 4 maanden om te oefenen. Ik moet alleen nog even een plan opstellen want dat werkt het fijnst en dan ga ik een wens uit laten komen; mee lopen met een wedstrijd.

Mijn andere wensen zijn voor mij dingen die ik hoop dat gaan gebeuren niet vandaag of morgen maar volgende maand over een paar maanden een jaar of een paar jaar. En als de wensen vervult zijn heb ik alweer een boel nieuwe wensen.

5 thoughts on “WOT 2 Wens

  1. Ik hoop dat je wens met het hardlopen uit gaat komen.
    Het is een mooi doel om aan te werken. En je hebt er nu nog even de tijd voor ook!
    Als je echt iets wilt dan zal het je overkomen. Zoiets als de wet van de aantrekkingskracht.

    Overigens vind ik het nog steeds een leuk onderdeel voor op een blog. Ik denk dat ik er ook aan mee ga doen. Dit weekend eens iets verzinnen met het woordje: wens 🙂

  2. Wensen te over! Ik wens je een vervulde Hemelvaartsdag, dat in ieder geval! Zolang het wensen zijn, die binnen je macht en kracht liggen, kun je door er aan te werken ze ook vervullen…en die andere wensen, ach, zie maar wat je krijgt en zie maar wat wens blijft, toch?

Ik lees jullie reactie graag

