Photochallenge

Vorig jaar deed ik in juni mee met een photochallenge. 30 dagen elke dag een foto nemen met een van te voren bepaald woord of onderwerp. Dit vond ik erg leuk en leerzaam want je gaat dingen anders doen en je leert van anderen door naar hun foto van de challenge te kijken. Na deze periode heb ik een eigen lijst opgesteld om zo elke maand foto’s te nemen. Helaas ben ik eind november begin december gestopt met de lijst. Ik vond de onderwerpen niet uitdagend genoeg of wist ze niet op een leuke manier uit te voeren.

Foto met een lange sluitertijd

Nu wil ik toch weer een lijst maken want het idee vind ik erg leuk en het daagt me uit. Nu wil ik jullie vragen om voor mij ook een aantal onderwerpen te kiezen die op mijn lijst moeten komen.

3 thoughts on “Photochallenge

Ik lees jullie reactie graag

