Write on Thursday

Een nieuw jaar een nieuwe uitdaging. Vorig jaar las ik al over Write on thursday (WOT) maar wist nog niet helemaal of ik mee wou doen en nu ga ik het gewoon proberen.

WOT is een creatieve schrijfopdracht , vrij om te bepalen hoe je dat wilt doen. Elke donderdag wordt er een woord gegeven en het is de bedoeling dat je daarmee aan de slag gaat. Wat vind je ervan, hoe denk je erover, wat roept het op, fotografeer, schrijf doe iets met het woord wat jij wilt en wat bij je past. Het initiatief komt van met-k.com

Een nieuw jaar en gelijk een nieuwe categorie. De categorie WOT ga ik dus wekelijks aan mee doen. Het zal mij leren om beter te schrijven en echt over een onderwerp na te gaan denken. Schrijven over dingen die niet gewoon zijn en niet over mijn foto’s gaan. Een uitdaging want goed in schrijven ben ik niet maar hiermee hoop ik te leren om wat makkelijker te schrijven zodat ik ook bij mijn foto’s leuke stukjes kan schrijven en mijn blog persoonlijker wordt.

Voordat jullie nu gaan zeggen het is zondag en niet Thursday. Dat weet ik maar ik was vergeten dat WOT alweer begon het kwam door Rianne van ikkeonline dat ze via een tweet me eraan herinnerde want ook zij heeft een WOT geschreven.

Geplaatst in WOT | Getagd

4 thoughts on “Write on Thursday

  1. Wat leuk! Ik ben benieuwd wat ik van WOT ga vinden en of het me een beetje lukt.. De uitdaging vind ik in ieder geval wel ontzettend leuk! Jij ook ontzettend veel succes met de komende woorden 🙂

Ik lees jullie reactie graag

