Helmut Newton

Onder de boom een enorm zwaar cadeau. Geen idee wat ik zou krijgen. Kerstavond voorzichtig het grote pak uitpakken. Een witte doos metblauwe letters; Helmut Newton. Voordat ik zag wat er in de doos zat was ik al helemaal blij want ik wist gelijk wat erin zou moeten zitten. Een Fotoboek. Geen kleintje nee een groot fotoboek met super mooie foto’s. Het boek kan je op een standaard leggen en natuurlijk heb ik voor dit super mooie boek ruimte gemaakt en staat hij op de standaard in de woonkamer zodat ik elke dag er even in kan kijken.

Sommige foto’s laat ik hier niet zien want die zijn te naakt om te posten maar hier een paar van mijn nu al favorieten. O jah en de foto’s zijn niet in een mooie compositie genomen maar ben enorm voorzichtig met dit boek dus til hem niet even overal heen.

 

De dame voor de rode achtergrond is Kate Moss, momenteel ligt hij open op de onderste foto.

3 thoughts on “Helmut Newton

  1. Pingback: WOT – Verwonderen « Donder Design

Ik lees jullie reactie graag

