The O.C.

Toen The O.C. een aantal jaar geleden werd uitgezonden heb ik maar een aantal afleveringen gezien welke ik erg leuk vond maar wegens tijd gebrek keek ik het niet elke keer. Nu Gossip Girl, Hart of Dixie, 90210, Private Practice en Greys Anatomy een pauze hebben leek het me een goed plan The O.C. te gaan kijken.

Vanaf de eerste aflevering vindt ik het een super leuke serie en met kerst heb ik de kerst aflevering gekeken met Chrismika als kerstfeest. Zo’n heerlijke leuke aflevering.

Momenteel ben ik seizoen twee aan het kijken en er zijn een aantal leuke personages bijgekomen zoals de zus van Kirsten die een relatie probeert te hebben met Ryan, en Alex het meisje dat in de club werkt en apart is in haar relaties.

Jammer genoeg zijn er maar 4 seizoenen gemaakt dit door de tegenvallende kijkcijfers.

Maar voor nu heb ik nog twee seizoenen te kijken met één van mijn favoriete actrices Rachel Bilson.

2 thoughts on “The O.C.

  1. Pingback: Januari is alweer voorbij « Donder Design

Ik lees jullie reactie graag

