Dag G7 Hallo G700

Al sinds 2006 zijn we onafscheidelijk, ik en mijn G7. Het was een fijne tijd maar de laatste tijd vertoonde hij steeds meer mankementen. Zijn batterij ging niet lang mee dus moest ik elke keer wisselen van batterij.

Op kerstavond werd mijn trouwe vriend vervangen door mijn kerstcadeau en zijn opvolger de G700. Na een ruime week hem te hebben gebruikt wil ik niet meer terug naar mijn oude vertrouwde G7 (sorry jongen). Deze week moet ik de software nog installeren en zal ik waarschijnlijk helemaal verkocht zijn. Voordelen van de muis; geen batterij meer maar een kabel die je alleen maar hoeft te gebruiken om hem op te laden. De zender is zo klein dat hij niet kan afbreken of ombuigen wat mijn G7 zender dus is; helemaal krom.

Waarom ik niet eerder mijn G7 voor een G700 verving? Het zijn geen goedkope muizen. De G7 kocht ik van een pluimen bon die ik voor kerst had gehad toen ik bij Hallmark werkte. De muis koste toen ruim € 90,- en is eigenlijk een game muis maar werkt super fijn en op een witte ondergrond zelfs geen muismat nodig.

Dus een big big thank you naar mijn ventje ook al heeft hij er ook eigen belang bij ben ik super blij met dit cadeau.

 

3 thoughts on “Dag G7 Hallo G700

  1. Kijk dat is nog eens handig!
    Ziet er wel futuristisch uit zo’n draadloos geval. En wat een hoop knopjes ook. Die van mij is alleen voorzien van de “liker en rechter klik” plus scrol wiel 🙂
    Veel plezier er mee.

Ik lees jullie reactie graag

