Vuurwerk

31 december heel de dag knal na knal na knal. Wat mensen leuk daaraan vinden snap ik niet. Terwijl iedereen gezellig en warm binnen zat of de ene knal na de andere afstak zat ik op het balkon mijn camera in te stellen om 12 uur goed voorbereid te kunnen fotograferen. Tijdens het instellen heb ik ook een aantal mooie foto’s gemaakt en geëxperimenteerd met sterretjes.

Nadat mijn mannetje en ik elkaar een gelukkig nieuwjaar hadden gewenst en naar de eerste song van 2012 te hebben geluisterd, romantisch in elkaars armen ben ik naar buiten gegaan om te fotograferen. Er zitten nog veel missers tussen maar mijn foto’s zijn al beter als vorig jaar.

7 thoughts on “Vuurwerk

  1. Leuk he dat spelen met licht 🙂

    Ik had dit keer mijn camera niet mee genomen. Dat vond ik achteraf eigenlijk best jammer. Want waar ik was staken ze erg mooi vuurwerk af..
    Nou ja, misschien volgend jaar.

    Voor nu de beste wensen voor 2012.

  2. Mijn vuurwerkfoto’s zijn compleet mislukt. Of dat nou door dat ene glas champagne of door mijn incompetentie kwam.. Geen idee 😛
    Mooie foto’s zijn het geworden, vooral die met de sterretjes!

  3. Ik heb het ooit één keer geprobeerd, maar ik ben zo bang van vuurwerk dat ik dat in de gaten wil houden i.p.v. fotograferen ^^ Ik vind de foto’s erg goed gelukt! Zeker dat hartje ^^

Ik lees jullie reactie graag

