Wat wil/ga ik doen in 2012

Vandaag is het 1 januari 2012. Ik doe niet aan goede voornemens op 1 januari maar vindt dat je het hele jaar goede voornemens moet hebben want alleen op 1 januari werkt toch niet. Op deze eerste dag van januari wil ik met jullie delen wat ik dit jaar wil/ga doen.

2 januari krijgt mijn zus de sleutel van haar nieuwe huisje en dan ga ik haar natuurlijk met dingen helpen. Van 19 tot 22 januari is het boekenfestijn weer in Rotterdam. Dit keer ga ik niet voor heel veel boeken want ik heb er nog zat, misschien ga ik naar de wat meer informatieve boeken en fotoboeken op zoek. Ik ga samen met mijn zus als break tussen het klussen door. Eerst even een hapje eten en dan boekjes kijken. Een goede besteding voor onze zaterdagavond. Zaterdag 28 januari is de open dag van het Grafisch Lyceum Rotterdam en ik denk dat ik weer eens een kijkje ga nemen op mijn oude school.

2 februari zijn mijn mannetje en ik alweer zes jaar samen en wil ik in die week samen ergens lekker gaan eten.

Veel foto’s nemen in Diergaarde Blijdorp want Rietje (mijn zus en zo mag alleen ik haar noemen hihi) en ik gaan een abonnement nemen op de diergaarde. Ook in Antwerpen zoo ga ik foto’s maken want daarvoor krijgen we allebei twee vrij kaartjes.

Een vakantie uitzoeken en boeken en dan in mei/juni voor het eerst samen met mijn ventje op vakantie gaan. Wat het wordt? Een warm land met leuke en mooie dingen om te bezichtigen. Belangrijk ook is rust geen gebler of gefeest heel de nacht. Suggesties zijn natuurlijk welkom.

Meer nieuwe recepten uitproberen. Op het lijstje staat al rösti, tiramisu, groentepizza, groentekoolrolletjes, apfelstrudel-lolly’s, chocoladeboomstam en aardappelgratin.

Op donderdag 17 mei is de hemelvaartsdagloop in Lekkerkerk en dit jaar ga ik meelopen. De afstanden 1,5 km – 2 km – 8,6 km. Dus ik ga voor de 8,6 km. Nummer 1 liep hem vorig jaar in 33.57 nummer 29 (de laatste) liep hem in 58.32. Vier maanden om te trainen en te kijken hoe ver ik ga komen. Alleen al meedoen lijkt me erg leuk. Nog leuker is dat ik langs het huisje van mijn zus loop dus papa mama en hopelijk opa hebben eerste rang plaatsen.

Ik wil graag een fotografiecursus of workshop volgen. Welke en waar weet ik nog niet maar ik zou het wel graag willen. Even als een lens erbij maar welke?

Verder veel genieten, fotograferen, lezen, leren, ontwerpen, creatief zijn en nog zoveel meer. Wat zijn jullie plannen?

9 thoughts on “Wat wil/ga ik doen in 2012

  1. Ik was ook van plan om naar het boekenfestijn te gaan, maar aangezien ik nog 25 boeken heb liggen om te lezen, twijfel ik of ik er eigenlijk wel naar toe moet gaan. Kan ook altijd nog naar andere plaatsen toe 🙂 Succes met alle dingen die je dit jaar nog wilt gaan doen!

  2. Pingback: Alweer een half jaar voorbij «

Ik lees jullie reactie graag

