Boeken van 2011

De laatste categorie van 2011 kan niet ontbreken; boeken van 2011.

De boeken die ik dit jaar las;
1. Anna Maxted – Zus en zo
2. Cecily von Ziegesar – de it-girl verleidelijk
3. Jill Mansell – Scherven brengen geluk
4. Cecily von Ziegesar – de it girl aanbiddelijk
5. Cecily von Ziegesar – de it girlgeraffineerd
6. Madeleine Wickham – Zoete tranen
7. Joy Fielding – Eindstation
8. Jeff Abbott – Paniek
9. R.L. Stine – De waarschuwing
10. Nicolet Steemers – Het hart en de moordkuil
11. Karin Slaughter – Ongezien
12. Hans Hagen – Rec.play
13. Per Nilsson – De geur van Melisse
14. Bobje Goudsmit – Afscheidsbrief
15. Saskia Noort – Afgunst
16. Esther Verhoef – Erken mij
17. Nicci French – De mensen die weggingen
18. Arthur Japin – De grote wereld
19. Jill Mansell – Eenmaal andermaal verliefd
20. Sophie Kinsella – Mini Shopaholic
21. Sabine Dardenne – Ik was twaalf en fietste naar school
22. Candace Bushnell – Carries dagboeken

Het boek wat het meeste indruk op me maakte was van Sabine Dardenne – Ik was twaalf en fietste naar school. Het boek waarmee ik moest lachen ………….. moeilijk moeilijk dan wordt het Jill Mansell – Eenmaal andermaal verliefd. Gelezen maar met moeite Nicolet Steemers – Het hart en de moordkuil. Een aanrader Jeff Abott – Paniek.

Ik lees jullie reactie graag

