Films van 2011

2011 werden er weer heel veel films gelanceerd maar niet veel wat bij mij in de smaak viel. Wat heb ik dan wel gekeken?

Fast Five heerlijk over de top racen. Al vanaf de eerste film helemaal verslaafd aan deze films. Fantastische spelers leuk verhaal mooie auto’s dus van mij mag er nog wel een deel komen.

Soul Surfer het waargebeurde verhaal van Bethany Hamilton die tijdens het surfen aangevallen wordt door een haai en daarbij haar arm verliest. Het verhaal is aangrijpend en super mooi. Een echte aanrader.

 

Love is never ugly en dat laat deze film heel goed zien. Beastly lijkt heel erg op Belle en het beest maar dan een moderne versie. Ik vond het een erg mooie film en vooral de boodschap die het met zich mee brengt.

 

Wat is jullie favoriete film van 2011 of welke zou je aanraden om te kijken?

Ik lees jullie reactie graag

