Songs van 2011

Dit jaar zat weer boordevol nieuwe nummers. Nummers die ik over en over heb gedraaid en nummers waar ik nog geen eens naar durf te luisteren. 2011 was ook het jaar waarin ik een aantal nieuwe zangers en zangeressen ontdekte door andere bloggers. Sommige van deze moet ik de albums nog van luisteren van andere heb ik de albums al meerdere malen beluisterd.

Mijn ultieme favoriet van dit jaar Adele. Het album 21 is fantastisch vooral het nummer Someone like you heb ik helemaal grijs gedraaid.

Pink – Fucking perfect. Meestal vind ik de singles van pink niks en de albums fantastisch maar deze single is erg goed. Hier een stukje van de tekst;

Pretty pretty please don’t you ever ever feel
Like you’re less then, fucking perfect
Pretty pretty please if you ever ever feel
Like you’re nothing you’re fucking perfect, to me


Bruno Mars – Grenade heerlijk ritme waarom ik hem leuk vindt geen idee. Het album heb ik staan om te beluisteren maar nog niet gedaan.

Jeroen van Der Boom & Leonie Meijer – Los van De Grond. Herkenbaar nummer en heerlijk om in de ochtend in de auto te draaien. Leonie Meijer vond ik niks tijdens the voice maar dit vindt ik erg goed.

Want er vliegen levensgrote vlinders door m’n leven,
Ondanks de kou
Het is net of zij aan mij hun vleugels willen geven,
Want ik zweef door de dag
Ik kom los van de grond
Dankzij jou,

Nog veel meer nummers vindt ik goed maar ik hou het bij vier nummers want deze nummers geven voor mij 2011 wel weer in mijn muziek.
Wat was jouw favoriete nummer van afgelopen jaar?

One thought on “Songs van 2011

Ik lees jullie reactie graag

