Eerste kerstdag

Het is alweer half 5 op tweede kerstdag. Voor ons een rustige dag gisteren hebben we namelijk een etentje gegeven voor onze ouders en mijn zus.
Kerstavond hebben we thuis doorgebracht en onze cadeautjes uitgepakt. Ik heb een fantastisch foto boek gehad van Helmut Newton en een nieuwe muis maar hierover later meer. Eerste kerstdag is lekker rustig begonnen en ik ben nog van start gegaan met mijn eerste les van running coach – 5 kilometer – medium. De les bestond uit 2 minuten dribbelen 1 minuut lopen 2 minuten harder 1 minuut lopen en de laatste twee minuten weer wat harder. De trainingen worden zwaarder maar ik hou het gewoon vol.

Om 4 uur kwam mijn zus, mijn schoonouders en daarna ook mijn ouders. We hebben hapjes gemaakt, het hoofdgerecht bestond uit biefstuk, bloemkool, broccoli en zelf gemaakte patat. Als toetje ijs met kerstbomen van bladerdeeg en met een ijsfontein erop.

Geniet nog van de avond!

 

 

One thought on “Eerste kerstdag

Ik lees jullie reactie graag

