Kerstboom

Nog twee dagen en dan is het kerst. Het gezelligste van kerst vind ik de kerstboom het geeft zoveel sfeer. De lichtjes die in de avond aan staan maakt het vrolijk. Wij hebben een grote boom midden in de kamer staan. Het is een vrolijke boom met veel verschillende kleuren en soorten ballen, pegels en hangers.

Op het moment dat ik dit artikel schrijf ben ik aan het luisteren naar mijn ultieme kerstmuziek Bert en Ernie – Kerstfeest dat luister ik al van kleins af aan en ik heb zelfs nog de grammafoonplaat ervan.

4 thoughts on “Kerstboom

Ik lees jullie reactie graag

