Voorbereidingen voor eerste kerstdag

Eerste kerstdag gaan wij voor het eerst voor onze ouders en mijn zus koken. In de ochtend gaan we de cadeautjes die we voor elkaar gekocht hebben gaan uitpakken. Ik heb geen idee wat ik krijg, ik weet alleen dat het best zwaar is. Wat ik geef? Ja dat kan ik niet zeggen want wie weet leest hij dit wel. Ik hoop in ieder geval dat hij het leuk vind.

Rond 5 uur komen onze ouders en mijn zus en gaan we ze hopelijk verwennen met een heerlijke maaltijd. Voor dit moment ben ik met de eerste voorbereiding bezig. Ik heb servetten gevouwen.

Hieronder laat ik met fot’s zien hoe ik ze heb gemaakt.

2 thoughts on “Voorbereidingen voor eerste kerstdag

Ik lees jullie reactie graag

