Kerstkaarten wat zet je erin

Op of in de meeste kerstkaarten staat Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Voor de meeste mensen heel gemakkelijk want die zetten hun naam eronder en klaar. Ik vind dit niet erg leuk en ook niet zo persoonlijk. De kaarten waar alleen een naam op staat maak je open je kijkt ernaar en zet hem ergens neer. De kaarten waar wat in staat lees ik aandachtig, vaak een tweede keer en die kaarten bewaar ik.

De kaarten waar iets extra’s in staat doet ook wat extra’s met je. Het geeft mij een glimlach op mijn gezicht.

De persoonlijke kaarten die ik tot nu toe ontvangen heb;

Een persoonlijk verhaaltje;

Een kerstwens;

En een mooie quote;

Zelf heb ik ook bij de meeste mensen er iets extra’s in gezet. Wat zet jij in je kerstkaart?

3 thoughts on “Kerstkaarten wat zet je erin

  1. Hé! Mijn quote staat er ook bij! Ik denk dat ik dat volgend jaar ook ga doen, want ik beleef er zelf ook veel plezier aan en natuurlijk is het ook super dat de ontvanger van mijn kerstkaartje het ook waardeert =D

Ik lees jullie reactie graag

