Nieuwe schoentjes

Op 2 december liet ik de schoenen zien die ik mooi vind en dinsdag heb ik de schoenen gevonden. In de ochtend kreeg ik een berichtje van een vriendinnetje of ik tijd en zin had om mee te gaan naar van der Assem want ’s avonds zou er een pre-sale zijn voor vaste klanten. Daar had ik natuurlijk wel zin in. Na het werk hebben we een hapje gegeten bij La Place en zijn we naar van der Assem gegaan.

De rode schoenen die je in mijn eerdere post kon zien waren te klein of te groot. Heerlijk is dat als ze geen halve maten hebben. Toen vond ik een schoen die ik wel erg mooi en netjes eruit vond zien maar helaas 40 dus te groot. De verkoopster melde wel dat hij er in 39 nog moest zijn maar waar wist ze niet want dat was ook echt geen mogelijkheid tot vinden. Natuurlijk ben ik gaan kijken en vond ik de schoen in 39 en hij past.

 

De schoen is van Geox materiaal is Suede wat ik echt heel mooi vind alleen niet handig in de regen ofzo. De hak is 7 cm hoog dus dat valt erg mee.

2 thoughts on “Nieuwe schoentjes

Ik lees jullie reactie graag

