Rendier van vilt

Mijn tweede creatie voor de kerstboom is een rendier. De rendier heb ik gemaakt van vilt en opgevuld met opvul materiaal zodat het geen plat ding is.

Het maken van de rendier is erg makkelijk. Ik had een plaatje van internet en heb de onderdelen los geknipt en uit vilt geknipt. Het hoofd heb ik twee keer geknipt zodat je hem kan opvullen. De neus heb ik ook een klein beetje opgevuld. Alle onderdelen naai je op/aan elkaar en je hebt een rendier. Vergeet niet het lusje te bevestigen in het hoofd zodat het mooi weg valt.

One thought on “Rendier van vilt

Ik lees jullie reactie graag

