My new running outfit

Buiten wordt het kouder en ik vind het hardlopen nog steeds heerlijk maar om nu elke keer drie lagen aan te trekken voordat ik naar buiten ga vindt ik steeds vervelender worden. Vorige week donderdagavond zijn mijn zus en ik gaan kijken naar een outfit voor mij. Op internet had ik al een zwart roze outfit van asics gezien maar overal mijn maat niet meer. Gelukkig op de oosterhof wel.

Zoals je op de foto ziet heb ik een jasje, broek handschoenen en een trui gekocht (de trui zit verstopt onder het jasje en is roze). Wel vindt ik het jammer dat deze outfit niet helemaal in paars was want dan had het helemaal gematcht met mijn schoenen maar vindt dit een super gave outfit. Het zit erg lekker en is warm. Op de achterzijde van de broek en de trui zit een ritsje waar je kleine dingetjes in kan stoppen. Het jasje bevat een soort haakje waar je de oordopjes doorheen kan doen zodat het niet heel de tijd heen en weer wiebelt.

5 thoughts on “My new running outfit

Ik lees jullie reactie graag

