Rimmel London – Kate Moss

In november liet ik jullie mijn rode nagellak van Rimmel London zien en ik vindt het een mooie kleur en de nagellak blijft goed zitten. Vorige week ging ik bij de drogist kijken wat voor kleuren ze nog meer hadden toen mijn oog viel op de lippenstift van Kate Moss.

Knalrood op mijn lippen? Twijfel. Gelukkig was er een mevrouw aanwezig die het wel wou demonstreren bij me en ik liet haar de lippenstift op doen. In de spiegel had ik echt zo’n wow moment van ben ik dat? Wat gaaf!

Hierboven zie je Kate met 001 op. Mijn lippenstift staat 010 op de onderkant maar vindt hem veel meer op de kleur lijken die Kate op heeft. Hoe hij staat?

Ik lees jullie reactie graag

