Mijn boeken

Nog minimaal 60 boeken staan er ongelezen in mijn kast en nog weet ik soms niet welk boek ik moet gaan lezen. Vaak heeft het lezen van een boek ook met mijn stemming te maken want als je helemaal happy bent heb je niet altijd zin in een moeilijke thriller waar je je hoofd bij moet houden. In 2012 is het niet haalbaar om alle boeken gelezen te hebben want dat betekent dat ik minimaal 1 boek per week moet lezen en een aantal keren 2 boeken per week. Daarbij komt nog dat ik dan geen nieuwe boeken moet kopen maar januari is weer het boekenfestijn in Rotterdam en daar wil ik toch een kijkje nemen.

Op dit moment ben ik voor het eerst twee boeken te gelijk aan het lezen. Natuurlijk niet op hetzelfde moment want dat is een beetje lastig. The Carrie Diaries van Candace Bushnell en Ik was twaalf en fietste naar school van Sabine Dardenne. The carrie diaries lees ik in de avond vaak voordat ik ga slapen en Ik was twaalf en fietste naar school ben ik zaterdag mee begonnen doordat ik op Adorable books de review las en ik al een tijdje het boek op mijn tablet had staan. Beide boeken zijn erg verschillend en daardoor kan ik ze denk ik wel tegelijk lezen.

Op mijn planning als volgende boeken zijn Negentien minuten van Jodi Picoult – Nanny slaat terug van Emma McLaughlin en Nicola Kraus – Disney The Little Big Book of Christmas en Christmas wishes van Tom Burns.

Wat lezen jullie in december?

6 thoughts on “Mijn boeken

Ik lees jullie reactie graag

