Movie; When in Rome

Mary- Kate en Ashley Olsen zijn twee mooie en ambitieuze meiden. Alle films en series waar ze in hebben gespeeld heb ik gezien. When in Rome kwam ik vorige week tegen bij een dvd uitverkoop. Voor € 1.99 kon ik hem niet laten liggen en heb ik de film vanmorgen lekker kunnen kijken.

When in Rome gaat over de zusjes Charli en Leila die op zomerstage zijn in Rome bij een mode- en entertainmentbedrijf. De stage verloopt niet zoals gepland want na een korte tijd worden ze al ontslagen maar daar zijn de zusjes het natuurlijk niet mee eens. Tijdens de film zie je ook mooie plekken van Rome zoals de Trevifontein, het Colosseum en de Spaanse trap. De film is een leuke voor op een koude zondagochtend maar kijk hem wel lekker alleen of met een vriendin want hij is niet geschikt voor de mannen.

Ik lees jullie reactie graag

