Armband met strikjes op een heerlijke zondag

Het is bijna 3 uur in de middag en ik heb het idee dat er al een hele dag op zit zoveel heb ik gedaan. Vanmorgen was ik vroeg wakker en heb ik een beetje opgeruimd en een filmpje aan gezet. Later vandaag zal ik een review van de film plaatsen. Ondertussen heb ik een heerlijk ontbijtje gemaakt; zacht gekookt eitje en een boterham met vlokken.  Na de blogupdates te hebben gelezen op mijn tablet heb ik mijn harloopkleertjes aangetrokken en ben ik begonnen met les 10. Les 10 bestond uit een rustige les om de spieren ook weer even rust te geven. Ik rende 6x 2 minuten met daartussen 2 minuten rustig wandelen. Heen had ik tegenwind maar terug lekker met de wind in de rug genieten.

Tijdens de voetbal wedstrijd Feyenoord – PSV ben ik lekker creatief bezig geweest en heb ik een strikjes armband gemaakt. Helaas zijn mijn foto’s niet echt goed gelukt. Ik vindt het erg moeilijk om vilt op de foto te nemen dus als iemand daar nog tips voor heeft dan hoor ik het graag.

Ik lees jullie reactie graag

