My photo checklist – Rood

Vorige week had ik heel de week mijn camera bij me behalve op de dag dat de lucht zo mooi was. Er zaten zoveel verschillende kleuren in de lucht vaan paars naar rood. In de middag toen ik thuis kwam was dit nog steeds zo dus ben ik snel naar boven gegaan en heb een foto genomen vanaf het balkon. Helaas is het daar niet zo goed zichtbaar dus ben ik weer in de auto gestapt. Waarschijnlijk raad je het al want toen ik bij de weilanden aankwam was de zon onder en de mooie lucht weg.

Gelukkig heb ik nog wel onderstaande foto kunnen maken.

One thought on “My photo checklist – Rood

  1. Haha, hier had je over verteld! Baaalen is dat dan he. Eens te meer weer zo duidelijk dat het de spontane momentopnamen zijn welke de mooiste plaatjes geven (-:

Ik lees jullie reactie graag

