Movie; Suburban Girl

Een film die ik kocht door de tekst op de voorkant; It’s sex and the city meets the devil wears prada. Dan noem je dus in één zin twee van mijn favoriete films. Natuurlijk heb ik nog even gelezen wie de acteurs zijn want sommige films worden gewoon al afgekeurd als ik zie wie erin speelt. Hoofdrolspelers; Sarah Michelle Gellar en Alec Baldwin, geen slechte combinatie.

Gisteren heb ik deze veel gekeken en vond hem erg leuk. Het verhaal gaat over Brett (Sarah Michelle Gellar) ze is vastbesloten zich omhoog te werken in de New Yorkse uitgeverswereld. Bij een boekpresentatie loopt ze uitgeversgigant Archie Knox (Alec Baldwin) tegen het lijf en slaan de vonken meteen over. Archie overspoelt haar met cadeaus en etentjes. Daarnaast helpt hij haar met haar carrière. Helaas begint het leeftijdsverschil langzaam een rol te spelen.

Het is een romantische komedie die leuk is om te kijken, tussendoor krijg je nog een aantal tips over tekst correcties hoe je die aangeeft en wat de tekens betekenen. Dat vind ik wel een leuk detail.

Je kan de trailer bekijken op you tube Suburban girl

Ik lees jullie reactie graag

