Knipkunst

In Flow 3 van 2011 stond het bovenstaande artikel van Geertje Aalders. Ze maakt veel knipkunst voor orderanden Flow en Albert Heijn. Het artikel legt goed uit hoe je zelf knipkunst kunt maken. Stap voor stap wordt het uitgelegd en de foto’s geven ook duidelijk weer wat je moet doen.

Ik heb een zwart vel genomen en een foto van een vlinder. De vlinder inclusief een stuk blad heb ik getekend met potlood. Toen ben ik heel voorzichtig begonnen met de kleinste deeltjes uit te snijden en zo langzaam naar de grotere stukken. Het is wel een precisie werkje maar wel erg rustgevend.

Hier het resultaat van mijn cursus knippen uitgelegd door Geerje Aalders.

4 thoughts on “Knipkunst

Ik lees jullie reactie graag

