Kerst zelfmaak ideeën

In de winkels zie ik over al erg leuke kerst spulletjes hangen maar niet de kleur die ik wil. Dus heb ik ze nu beoordeeld als kerst zelfmaak ideeën. Hieronder een aantal foto’s van wat ik heb gezien. en de onderste twee komen van de website van Martha Stewart.

Het moeilijkst om na te maken gaat het tasje en de uil worden. Een hartje en de vogels moeten niet zoo problematisch worden. Vorige week kocht ik al meerdere kleuren bruin vilt en rood en wit met stippen goud wat echt zo kerst is. Verder heb ik mooi lint gekocht om daar de lusjes van te maken.

Wat ga jij deze kerst zelfmaken?

Ik lees jullie reactie graag

