Hoe fantastisch zou dit zijn

Een fijn plekje, om te zitten, te lezen, gewoon niks te doen. Iedereen heeft wel zo’n plekje waar je graag zit. Als ik ooit de ruimte heb dan zou ik graag een plekje willen waar mijn boeken staan en er een bankje staat. Graag wel met uitzicht naar buiten als het kan.

Hoe fantastisch zou dit zijn;

Hierboven mijn eerste keus maar dan wel met de kussens van foto twee. Als tweede keus kan de foto hieronder er ook echt goed mee door. Een plekje waar je lekker weg kan kruipen in mijn eigen boekenwereldje.

5 thoughts on “Hoe fantastisch zou dit zijn

Ik lees jullie reactie graag

