My photo checklist – detail van de slaapkamer

Het rondje door mijn huisje is al bijna klaar, we zijn alweer aanbeland bij mijn slaapkamer. Naast mijn bed heb ik een fijn plekje voor lekkere spulletjes en wat ruimte om mijn boek, telefoon en notitieboekje neer te leggen. Aan de andere kant van het bed heb ik al mijn accessoires en haar spulletjes Het licht op de eerste twee foto’s ziet er precies zo uit als het in het echt is; warm en gezellig.

One thought on “My photo checklist – detail van de slaapkamer

Ik lees jullie reactie graag

