Pinterest – wrap it

Op Pinterest verzamel ik van allerlei dingen en omdat de feestdagen eraan komen wil ik met jullie mijn categorie “wrap it” delen. Acht leuke manieren om je cadeau dat kleine beetje extra te geven en vaak heb je er niet veel extra voor nodig.

Van boven naar beneden beginnend rechts zal ik de links geven; Style me Pretty, Margot Madison, One charming party, Margot Madison, Margot Madison, Sorry geen idee, meant to be sent, facilysencillo

Zie nu pas dat er wel veel van Margot Madison zijn maar ze zijn ook erg leuk. Ik hoop dat jullie nu leuke ideeen opdoen om je cadeau net dat beetje extra te geven.

One thought on “Pinterest – wrap it

Ik lees jullie reactie graag

