Rode nagellak

De laatste tijd draag ik enorm veel rood en mijn rode bril die ik al twee jaar heb draag ik nu eindelijk meer als mijn zwarte bril. Mijn nagellak was alleen nog erg op de zomer ingesteld. De kleuren die ik heb fel roze, lime groen, kanariegeel, oceaanblauw, zacht groen, en zo nog een aantal zomerse kleurtjes. Mijn herfst/winter kleuren zijn bruin, zwart en sinds kort donker blauw.

Afgelopen zaterdag heb ik daar samen met mijn moeder nog een mooie kleur bij gezocht en dat is geworden; rood. Rimmel London Lycra pro 323 riviera red. Of rood mijn kleur is voor op mijn nagels wist ik eerst niet zeker maar nu ik het een dag op heb ben ik er helemaal weg van.

2 thoughts on “Rode nagellak

  1. Pingback: Rimmel London – Kate Moss « Donder Design

Ik lees jullie reactie graag

