Een mistige zondag

Gisterenavond op de weg naar huis was het al aardig mistig aan het worden. Meestal betekent dit een mooie zonnige dag de volgende dag maar het zonnetje kwam maar niet. Mijn start to run les 4 heb ik overdag met een reflecterende band met lichtjes aan moeten doen omdat het zicht zo slecht was. Op de dijk was het water van de Lek zelfs niet te zien. Zelfs mijn hoofd voelde vandaag een beetje mistig aan. Hoe dat voelt? Het voelt of er een wolk in je hoofd zit. We zijn er wel even op uit geweest. We hebben wat lekkers gegeten en toen nog even een klein rondje door het Kralingse bos gewandeld.

Hieronder een overzicht van mijn mistige zondag;

Ik lees jullie reactie graag

