My photo checklist – Eyes

Mijn meest favoriete ogen (als ze niet helemaal zwart zijn) zijn die van mijn kleine ventje. Op de foto hiernaast heeft hij geen zin en kijkt hij echt van moet dit nou! Misschien als ik hem was was ik ook al lang gek geworden van mij met mijn camera. Hij heeft de pech dat hij de perfect kandidaat is om dingen op te testen. Vanaf dat ik hem heb met zeven weken heb ik al minimaal één keer in de week een foto gemaakt. De eerste paar weken zelfs elke dag en als ik nu terug kijk ben ik blij dat ik het gedaan heb. Het is een mooi overzicht wat ik graag een keer in een mooi album zou willen laten maken.

Nu de foto waarvan de ogen echt mooi zijn en niet verveeld;
Ik lees jullie reactie graag

