Blogger of WordPress

BLOGGER vs WORDPRESS

Vandaag een vraagje aan jullie waarmee ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Veel mensen gebruiken wordpress en daarbij zie ik dat antwoorden veel makkelijker gaat nu gaat dat heel rot. Wat is jullie ervaring en is het makkelijk om berichten te posten? Ik hoor graag jullie mening.

Alvast bedankt voor het reageren

One thought on “Blogger of WordPress

  1. Persoonlijk vind ik blogger echt ontzettend irritant. Moet meerdere malen – vaak zo'n 3 á 4 keer – op reactie plaatsen klikken voordat mijn reactie ook daadwerkelijk is geplaatst.. Niet echt gebruiksvriendelijk dus.

Ik lees jullie reactie graag

