My photo checklist – My moleskine

Eerder schreef ik al een artikel over mijn Moleskine Passion Style journal. Tot voorkort had ik er nog niet veel mee gedaan en wist ik eigenlijk niet goed wat ik erin moest zetten. Een klein beetje vond ik het ook zonde om die mooie pagina’s te beplakken en beschrijven. Nu weet ik goed wat ik wil en wat erin moet komen te staan en ben ik aan het schrijven en plakken gegaan.

Het boekje is verdeeld over een aantal hoofdstukken en een aantal blanco tabs die ik zelf als volgt heb ingedeeld; Blogs, Must haves en Pictures

Het volgende staat momenteel al in het boekje;

4 thoughts on “My photo checklist – My moleskine

Ik lees jullie reactie graag

