Heerlijke zondag in het Kralingsebos II – Wandeling door een deel van het bos

Na even bij de dieren te hebben gekeken en mooie foto’s te hebben gemaakt zijn we met onze wandeling door het bos begonnen. Mijn doel een rood met witte paddenstoel.

Al snel zag ik een paddenstoel. Niet rood met witte stippen maar wel de moeite waard om op de foto te nemen.

Het pad waar we op liepen  lag heerlijk vol met bladeren, het lekkerste vindt ik om daar doorheen te sloffen en heerlijk de blaadjes met je schoenen moeten wegtrappen. Dat is echt mijn ultieme herfstgevoel.

Vanaf de bovenkant is deze paddenstoel niet echt interessant maar als je de onderkant bekijkt is het een prachtig gezicht. 

Rood met witte stippen hebben we niet gezien maar van deze paddenstoel ligt ook zijn hoogte punt in augustus dus misschien vandaar dat we hem niet tegen zijn gekomen.

Mijn mannetje maakte nog deze foto van mij die ik erg leuk vindt geworden al zeg ik het zelf.

Morgen komen de foto’s van ons stuk door de wolvenvallei.

2 thoughts on “Heerlijke zondag in het Kralingsebos II – Wandeling door een deel van het bos

Ik lees jullie reactie graag

