Heerlijke zondag in het Kralingsebos I – de dieren

Na een teleurstellend rondje door het park een zaterdag had ik al bedacht om zondag naar het bos te gaan hier net buiten het dorp. Maar zondagmiddag was een heerlijke middag en die brachten wij samen door in het Kralingsebos. We hebben maar een klein deel van het bos gehad want het Kralingsebos is best groot. We zijn natuurlijk begonnen bij het hertenkamp. Als ik naar het Kralingsebos ga moet ik altijd even langs de herten. Die beesten zijn zo mooi. Dit keer had ik geluk want ook de pauw liep dicht langs de hekken.

Lees meer

One thought on “Heerlijke zondag in het Kralingsebos I – de dieren

Ik lees jullie reactie graag

