Start to run – Start over

23 oktober begon ik met start to run hier kan je lezen hoe goed dat ging. Ik liep op zondag, nam twee dagen rust en woensdag starte ik met les twee, weer twee dagen rust en zaterdag hadden we les drie. Les drie ging ook super goed eerst had ik weinig zin vanwege pijn in mijn arm en was ik een beetje moe. Maar mijn arm gebruik ik niet heel erg met lopen (moet hem alleen leren te ontspannen tijdens het lopen) en moe ja van lopen wordt je dat nog erger of actiever. Na wikken en wegen toch gegaan en het ging super goed.

Lees meer

Ik lees jullie reactie graag

