Tommy Hilfiger schoentjes

Van de zomer had ik al een paar pumps gekocht van Tommy HIlfiger. Diezelfde dag paste ik een paar Mary Espadrilles maar ze waren te groot en kleiner was er niet. Tevreden ging ik met mijn andere paar de winkel uit. Wat een fantastische schoenen, ze zijn hoog maar ik kan er een hele dag op lopen. Mijn voetjes zijn verkocht. Op een heerlijke zondag zaten mijn mannetje en ik lekker het internet rond te zoeken naar leuke dingetjes en wat komen we daar tegen de Tommy Hilfiger Mary Espadrilles, maat 39 aanwezig check, kleur blauw aanwezig check, bestellen check. Natuurlijk kon ik het niet laten even verder op de site te kijken.

Lees meer

Ik lees jullie reactie graag

