Even ertussenuit

Vorige week ben ik er even twee daagjes weg geweest. Mijn ouders waren op vakantie in Earnewald wat in Friesland ligt. Ik vond dit eigenlijk te ver rijden om even heen te gaan want ik was maar 1 dag vrij en het zou de eerste keer zijn dat ik zo'n lang stuk zou rijden. Op woensdag verzon ik om donderdagochtend al te gaan maar ik moest eerst vrij zien te krijgen. Aan het einde van de dag kreeg ik te horen dat ik ook donderdag vrij was dus ik mama bellen om te melden dat ik de volgende dag kwam.

Donder was niet erg blij met mijn vertrek.

Lees meer

Ik lees jullie reactie graag

