Wat wil ik met mijn blog?

Toen ik vorig jaar begon met bloggen heb ik me voorgenomen alleen te bloggen als ik het leuk vindt en over wat ik leuk vindt. 9 oktober bestond mijn blog één jaar, in het nieuwe jaar één post tot nu toe, waarom? Ik had geen zin, geen inspiratie en vond wat ik had niet genoeg. Om mijn artikel over 1 jaar bloggen te schrijven zat ik te kijken naar wat ik allemaal heb gedaan het afgelopen jaar en ik miste wat. Wat ik miste en juist zo leuk vindt aan andere blogs is het persoonlijke.
Lees meer

Ik lees jullie reactie graag

