Op pinterest vond ik een foto van een heel leuk kapsel en natuurlijk heb ik het geprobeerd na te maken.
Het zit lekker is leuk maar eigenlijk is mijn haar er nog net iets te kort voor.

Hier hoe het hoort te zijn

En dan nu hoe het bij mij is geworden (ik heb de vlecht precies bovenop gedaan ipv eronder)

One thought on “

  1. Echt.. hoe krijgen mensen het voor elkaar om zulke dingen bij zich zelf te doen?!! Ik kan een staart maken, maar daar houd het bij op hoor! Zelfs zo'n simpele lage vlecht is bij mij nog hartstikke scheef!! hahaha ik vind het bij jou trouwens ook erg goed gelukt!

Ik lees jullie reactie graag

