My Photo Checklist – Voeten op het strand

Voor strand is het niet echt lekker weer alleen als je uit wilt waaien en nat wilt worden door regen want met je voeten lekker in het water lopen en daarna in het zonnetje opdrogen zit er niet bij in dit momenteel erg regen achtig landje. Daarom haal ik een foto uit de oude doos om zo toch nog mijn Photo check list lijstje af te kunnen maken. Niet helemaal de bedoeling natuurlijk maar dat maakt niet uit. De foto is gemaakt toen ik nog niet zolang mijn Canon had dus niet helemaal tevreden maar voor vandaag kan het niet beter.

Lees meer

Ik lees jullie reactie graag

