Aankopen bij de Stoffenkraam II

Eigenlijk zou deze post Aankopen bij de Stoffenkraam II en III moeten heten want ik laat jullie mijn aankopen van begin deze maand zien en van eind deze maand.

Mijn favoriete winkel op dit moment is "De Stoffenkraam"in Capelle aan den IJssel. Je hebt er zoveel stofjes maar ook lint, ritsen, knopen, applicaties enz. Ik kan er ook geen één rondje lopen ik moet er minimaal 3 tot 4 lopen. Maar dan heb ik nog steeds niet alles gezien. De afgelopen maand ben ik dus twee keer geweest. De eerste keer was met mijn zus en de afgelopen week om de laatste dingen voor de vakantie te halen.

Lees meer

Ik lees jullie reactie graag

